Ligeværdig deling af dokumenter mellem dig og dine samarbejdspartnere!

Deler du dokumenter med andre? Vil du gøre det sikkert og på en smart måde?

Så er shasaf en løsning for dig!

Hvad er shasaf?

shasaf er en cloudbaseret løsning, hvor du kan dele dokumenter med dine kunder og samarbejdspartnere i sikre, virtuelle rum – rum, vi kalder ‘cirkler’.

Med shasaf har du fuldstændig styr på, hvem der kan se de dokumenter, du ønsker at dele – både eksternt og internt. Du kan ligeledes fremhæve din virksomheds branding, så dine kunder og samarbejdspartnere ikke er i tvivl om, hvem de samarbejder med. Det skaber tryghed, sikkerhed og loyalitet, når du tager jeres fælles sikkerhed og effektivitet til næste niveau og sikrer, at I ikke længere skal sende eksempelvis forretningskritiske eller personfølsomme informationer via e-mail.

shasafs “drag and drop” funktionalitet gør det nemt at dele dokumenter.

I vores virtuelle cirkler kan du dele filer og nyheder, og så kan du anvende shasaf både i din virksomhed, dit bestyrelsesvirke, og hvor du ellers har behov for at dele med andre.

shasaf betyder ’share safe’ – og vi er garant for, at du kan dele dokumenter sikkert og ligeværdigt med dine samarbejdspartnere.

Cloudbaseret deling af dokumenter i sikre, virtuelle cirkler

Sådan passer shasaf ind i din virksomhed!

shasaf går hånd i hånd med jeres nuværende IT infrastruktur. Der skal ikke installeres noget i virksomheden, da shasaf er en Software as a Service (SaaS) løsning.

shasaf er ikke en ”storage løsning” og derfor fortsætter virksomheden blot med at anvende sin eksisterende IT infrastruktur med egne filservere eller lagringskapacitet i skyen. Hvor du tidligere sendte forretningskritiske dokumenter via e-mail, kan du nu sikkert og trygt dele disse med dine samarbejdspartnere via shasaf.

Det er nemmere og hurtigere end at sende en e-mail – og så er det sikkert og overholder GDPR. Derudover er det nemt både for dig og dine samarbejdspartnere at finde dokumenterne efterfølgende!

Loading...

Samarbejde

I et samarbejde er det vigtigt at kunne dele dokumenter, billeder og andre informationer, så alle har samme udgangspunkt før et møde, en forhandling eller lignende.

Nemt

Uanset hvor du opholder dig, eller hvilken enhed du har til rådighed, kan du tilgå dine dokumenter – det er nemt og enkelt.

Effektivt

Med shasaf kan du bruge tiden på det vigtige: Relationen og den fælles forretning med dine samarbejdspartnere.

shasaf sparer dig tid og sikrer, at I altid arbejder på samme dokumentversion, og aldrig skal bruge lang tid på at finde det!

Sikkert

Del forretningskritiske og/eller personfølsomme oplysninger sikkert med shasaf – vi har styr på dine data, din håndtering af GDPR og dine back-ups, så du ikke skal bekymre dig om det.

shasaf gemmer dine dokumenter i skyen – i et topsikkert miljø.

Struktur

Find hurtigt det dokument, du leder efter!

Med shasaf har du og dine samarbejdspartnere adgang til den seneste version af et dokument og de informationer, I deler med hinanden. I kan også samle jeres kommentarer til et dokument i shasaf.

Branding

Genkendelse giver tryghed og sikkerhed.

Med shasaf kan du brande dine cirkler med logo og virksomhedsidentitet, så der ikke er tvivl om, hvem dine samarbejdspartnere deler sine oplysninger med.

Kom igang med shasaf

Nemt at bruge

  • Brugervenligt design
  • Overskuelig struktur
  • Tydelig navigation
  • Kendte funktioner som fx drag and drop
  • Tydeligt ‘ejerskab’ med logo og branding
  • Gratis tutorials

Overskuelig struktur

Find hurtigt og sikkert den seneste version af det dokument, du skal arbejde på – shasaf holder styr på dine dokumenter for dig. Når du gemmer, vil dine samarbejdspartnere i samme cirkel også have adgang til den opdaterede version.

Du kan altså bruge shasaf til at holde dine samarbejdspartnere opdateret om nyt vedr. jeres projekt eller om din virksomhed.

Samarbejde i cirkler

Opdel dine samarbejdspartnere, projekter, kunder etc. i cirkler, hvor alle har adgang til de samme dokumenter og informationer.

Du kan let og hurtigt skifte fra cirkel til cirkel – det gælder både inden for din virksomheds cirkler, og hvis du anvender shasaf i andre sammenhænge såsom bestyrelser, foreninger m.v.

Nemt at bruge

  • Brugervenligt design
  • Overskuelig struktur
  • Tydelig navigation
  • Kendte funktioner som fx drag and drop
  • Tydelig ‘ejerskab’ med logo og branding
  • Gratis tutorials

Overskuelig struktur

Find hurtigt og sikkert den seneste version af det dokument, du skal arbejde på – shasaf holder styr på dine dokumenter for dig. Når du gemmer, vil dine samarbejdspartnere i samme cirkel også have adgang til den opdaterede version.

Du kan altså bruge shasaf til at holde dine samarbejdspartnere opdateret om nyt vedr. jeres projekt eller om din virksomhed.

Samarbejde i cirkler

Opdel dine samarbejdspartnere, projekter, kunder etc. i cirkler, hvor alle har adgang til de samme dokumenter og informationer.

Du kan let og hurtigt skifte fra cirkel til cirkel – det gælder både inden for din virksomheds cirkler, og hvis du anvender shasaf i andre sammenhænge såsom bestyrelser, foreninger m.v.

Vælg det antal shasaf cirkler, der passer bedst til dine behov

Du kan efterfølgende altid “skrue op og ned”, så løsningen passer til dig

Ingen virksomheder er ens

Prøv vores enkle beregner, hvor du kan få prisen på den shasaf løsning der passer til netop din virksomhed

Uanset om du har 1 eller 200 cirkler, så får du altid:

  • Ubegrænsede deltagere i cirklerne
  • Ubegrænset antal dokumenter
  • Drift, vedligehold og altid nyeste version
  • Dansk telefonsupport
  • Ekstra sikkerhed med 2 faktor login for alle deltagere

Bestilling af shasaf er nemt

  1.  Indtast de antal cirkler, du har brug for
  2.  Vi viser dig prisen (du kan altid prøve at beregne prisen for et andet antal cirkler)
  3.  Klik bestil

Hvad koster shasaf til min virksomhed

Er du en non-profit organisation? Klik her

og læs mere om shasaf til non-profit organisationer!

Har du spørgsmål til shasaf?
Har du brug for en større løsning?

Kontakt os for en uforpligtende samtale om, hvordan shasaf kan bruges til sikker dokumentdeling i netop din virksomhed, forening, bestyrelse.