Samarbejde

Nemt

Effektivt

Sikkert

Struktur

Branding

shasaf – kort og godt

shasaf er en sammentrækning af de engelske ord ‘share’ og ‘safe’ og betyder at dele sikkert – og det er netop det, vi tilbyder vores kunder.

Vi er en dansk virksomhed, og vores produkt er en cloud baseret Software as a Service (SaaS) løsning, hvor du kan dele dokumenter med dine kunder og samarbejdspartnere i virtuelle, sikre rum. Vi kalder disse virtuelle rum ‘cirkler’. Alle, der har brug for sikker dokumentdeling, vil få glæde af shasaf.

Lær mere om shasaf på 60 sekunder – se vores explainer

Samarbejde

shasaf er opbygget af sikre, virtuelle rum – såkaldte cirkler – hvor medlemmerne i hver cirkel kan dele dokumenter og nyheder med hinanden. Du behøver ikke længere være i tvivl om, hvor du finder den seneste version af et vigtigt dokument. Det hele ligger i shasaf

  • Du kan dele dokumenter og opslag med interne i din organisation samt med eksterne. Kun dokumenter i den pågældende cirkel kan ses, så du vil aldrig være i tvivl om, hvem der kan se hvilke dokumenter.

  • Det er en løsning til revisoren, der skal dele årsregnskaber med sine kunder. Til leasingselskabet, der deler kontrakter med kunder. Konsulentvirksomheder, der deler sensitiv information med samarbejdspartnere. Til bestyrelser i virksomheder eller foreninger, der skal sikre sig, at de alle har de seneste referater eller beslutningsoplæg til næste møde. Til virksomheder, der vil dele tilbud eller leverandørkontrakter. Til ansættelseskontrakter. Til personfølsomme oplysninger, der deles i offentligt arbejde. Løsningen kan også anvendes internt i organisationen, eks. i HR mæssige sammenhænge. Der er mange muligheder, og shasaf gør deling af information til en sikker og nem handling for alle virksomheder – offentlige som private -, for foreninger, for bestyrelser.

  • Vi er ikke bare en online tjeneste. Vi sætter en ære i god kundesupport, så vores samarbejde dækker også over opgaver som support, hjælp til opsætning, integration og implementering af din løsning.

  • Vi tilbyder også online webinars, så du kan komme godt i gang. Du får dermed en IT-løsning, der bliver anvendt, og som skaber værdi for dig, dine samarbejdspartnere og dine kunder. Din tilfredshed med løsningen er vores fornemmeste mål.

  • Du kan nemt og enkelt uploade nye filer med ‘drag and drop’.

  • Giv de enkelte dokumenter kommentarer med på vejen – det gælder både dine egne filer og filer, som andre medlemmer af cirklen har uploaded.

  • Du kan selv styre, hvor længe et dokument skal være tilgængeligt, hvis du ønsker det. Du kan sætte en udløbsdato på dine dokumenter, og vil blive adviseret inden udløb. Du kan så vælge at slette dokumentet, hvis det ikke længere er relevant.

  • Når der tilføjes nye dokumenter eller nyheder i shasaf, vil medlemmerne af cirklen modtage en e-mail med information om, at der er nyt i shasaf. Ligeledes kan en sms tjeneste tilvælges, hvis du ønsker det.

  • Bruger du shasaf i flere sammenhænge – på arbejde, i bestyrelsessammenhænge og lignende – kan du tilgå alle dine cirkler fra samme bruger. Det er altså nemt at skifte mellem forskellige cirkler.

Nemt

Inden for en cirkel kan du dele dokumenter, billeder og andre filer med cirklens medlemmer. Det er nemt, enkelt og intuitivt.

Effektivt

I shasaf kan du poste opslag til medlemmerne i din cirkel. På denne måde kan du hurtigt og effektivt sende informationer bredt ud til alle i en enkelt cirkel eller til alle dine cirkler.

  • Nå hurtigt og effektivt ud til alle i cirklen: Post vigtige informationer direkte i shasaf, hvor de enkelte medlemmer efterfølgende nemt og hurtigt finder informationen i shasaf. Og her bliver den liggende, så alle ved, hvor den er.

  • shasaf kommer i flere størrelser. Så uanset om du er en mindre, mellemstor eller stor virksomhed, en bestyrelse, en offentlig virksomhed eller en forening – non-profit, sport, grundejer eller anden – så kan vi finde en løsning til dig.

  • Vi tilbyder også online webinars, så du kan komme godt i gang. Du får dermed en IT-løsning, der bliver anvendt, og som skaber værdi for dig, dine samarbejdspartnere og dine kunder. Din tilfredshed med løsningen er vores ypperste mål.

  • shasaf fås også som en skræddersyet løsning, hvis du har yderligere ønsker til din fildeling via shasaf. Vi tager gerne dialogen med dig, så vi sikrer, vi finder den rigtige løsning til dig.

  • shasaf overholder alle gældende regler for GDPR og lagrer dine data i et top-sikkert miljø. Læs mere om det her.

  • Du slipper for at sende dokumenter via en usikker e-mail, og du skal ikke længere være nervøs for, at personer, der ikke skal have adgang til et dokument, ser det ved en fejl.

  • shasaf sikrer dig altså en ligeværdig måde at dele dokumenter på, hvor der er fuld transparens af, hvem der kan se det, I deler. Trygt, sikkert og en rigtigt god idé for jeres samarbejde.

  • Vores primære fokus er, at du bliver tilfreds med din shasaf løsning, og at den skaber værdi for dig i dit virke. Gerne så du har lyst til at anbefale os til andre, der ligeledes kan få glæde af shasaf. Og gør du det, belønner vi dig for din loyalitet.

Sikkert

Med shasaf passer du på dine og dine samarbejdspartneres og kunders data i et top-sikret miljø – og systemet er bygget, så det også holder styr på GDPR for dig.

Struktur

Du kender det sikkert alt for godt: Hvor er referatet fra seneste møde? Hvornår udløber leasingaftalen? Har vi fået kommentarerne fra seneste referat? Du finder det hele i shasaf, hvor du med sikkerhed ved, hvem der må se dokumenterne, og hvor de er placeret.

  • Med shasaf ved du med sikkerhed, hvem der kan se dine dokumenter – og du ved altid, hvor du skal finde dem.

  • Hvis et dokument ikke anvendes, eller er der ikke liv i cirklen, vil shasaf give dig besked herom. Det kan være, det er tid til at rydde op i dokumenter, eller få medlemmerne i cirklen i gang med at bruge dokumenterne.

  • Med shasaf kan du skabe mental ro, da du har styr på de dokumenter, som du deler med dine samarbejdspartnere og kunder. Du skal ikke længere lede efter et dokument i din email eller på dit skrivebord. Du kigger bare i shasaf – uanset om du er på kontoret eller på farten, om du er ved din computer, eller har din telefon eller tablet ved hånden. Det skaber struktur for alle i dine cirkler – og et godt fundament for Jeres samarbejde.

  • shasaf kan skræddersys til at se ud, som du ønsker det – naturligvis inden for den funktionalitet, der ligger i shasaf.

  • Som noget unikt kan du få din egen visuelle identitet i shasaf – baggrunde, fonte, farver, logo mv. Det bliver dermed din brandede shasaf løsning, som passer til din visuelle kommunikation, og dine samarbejdspartnere og kunder vil vide, hvem der stiller denne løsning til rådighed for fælles samarbejde.

  • En branded løsning vil minde alle om, hvem du er, da det er din virksomheds identitet, der vises. Det vil ligeledes signalere til dine kunder og samarbejdspartnere, at du tager jeres relation seriøst ved at lade dokumentdeling foregå i et top-sikkert miljø. Det skaber loyalitet, når du tilbyder dine kunder en sikker måde at dele filer på.

Branding

shasaf kommer som standard i en række designs, og du kan påføre dit logo i shasaf løsningen. Ønsker du at brande din shasaf løsning yderligere, er der naturligvis mulighed for det.

eSignature

Bliv endnu mere effektiv, når du underskriver dokumenter elektronisk. En nem og integreret løsning. Skriv under hvor som helst og på den enhed, du har på dig. shasaf eSignature.

  • Forestil dig, at du ikke længere skal printe en kontrakt, underskrive den og enten sende den med posten eller scanne og returnere den via email – med en utydelig kopi af kontrakten og ulæselige underskrifter som resultat.
  • Når du anvender shasaf eSignature får du adgang til en state of the art eSignature løsning, som gør det muligt for dig at lukke en aftale hurtigere og nemmere – du kan skrive under hvor som helst og på den enhed, du har på dig. Samtidig sikrer du en juridisk bindende underskrift, som er ESIGN og UETA godkendte. Du modtager et elektronisk certifikat med hver underskrift, og du vil kende status på dokumentet, hvem der har skrevet under, og hvem der mangler.
  • Når du anvender shasaf eSignature vil du spare tid ift at lukke dine kontrakter, øge din konverteringsrate og blive mere effektiv, når du skal have et dokument underskrevet.
  • eSignature kan anvendes i mange forskellige områder af din forretning, herunder salg, HR, legal, indkøb, ledelsen mv.

Kom igang med shasaf

Ingen virksomheder er ens

Prøv vores enkle beregner, hvor du kan få prisen på den shasaf løsning der passer til netop din virksomhed

Uanset om du har 1 eller 200 cirkler, så får du altid:

  • Ubegrænsede deltagere i cirklerne
  • Ubegrænset antal dokumenter
  • Drift, vedligehold og altid nyeste version
  • Dansk telefonsupport
  • Ekstra sikkerhed med 2 faktor login for alle deltagere

Bestilling af shasaf er nemt

  1.  Indtast de antal cirkler, du har brug for
  2.  Vi viser dig prisen (du kan altid prøve at beregne prisen for et andet antal cirkler)
  3.  Klik bestil

Hvad koster shasaf til min virksomhed

Er du en non-profit organisation? Klik her

og læs mere om shasaf til non-profit organisationer!

Har du spørgsmål til shasaf?
Har du brug for en større løsning?

Kontakt os for en uforpligtende samtale om, hvordan shasaf kan bruges til sikker dokumentdeling i netop din virksomhed, forening, bestyrelse.