Få overblik og spar tid
shasaf er en cloudbaseret løsning hvor du kan dele dokumenter og filer med dine kunder og samarbejdspartnere – nemt og enkelt.
Slut med at lede i indbakken! shasaf giver hurtig adgang til nyeste regnskab, referat fra generalforsamlingen osv. – og få overblik over hvad der deles, og med hvem.
Ingen installation – du kan komme igang med det samme.
Der er styr på GDPR – du og dine kunder kan føle sig sikre
Dokumenter og filer er i topsikkert miljø, og daglig back-up
Nemt at bruge – overfør filer til dine kunder med drag’n’drop
Ingen virksomheder er ens
Prøv vores enkle beregner, hvor du kan få prisen på den shasaf løsning der passer til netop din virksomhed
Uanset om du har 1 eller 200 cirkler, så får du altid:
- Ubegrænsede deltagere i cirklerne
- Ubegrænset antal dokumenter
- Drift, vedligehold og altid nyeste version
- Dansk telefonsupport
- Ekstra sikkerhed med 2 faktor login for alle deltagere