Få overblik og spar tid

shasaf er en cloudbaseret løsning hvor du kan dele dokumenter og filer med dine kunder og samarbejdspartnere – nemt og enkelt.

Slut med at lede i indbakken! shasaf giver hurtig adgang til nyeste regnskab, referat fra generalforsamlingen osv. – og få overblik over hvad der deles, og med hvem.

Ingen installation – du kan komme igang med det samme.

Der er styr på GDPR – du og dine kunder kan føle sig sikre

Dokumenter og filer er i topsikkert miljø, og daglig back-up

Nemt at bruge – overfør filer til dine kunder med drag’n’drop

KUNDECASE

Connla A/S

“Der er store fordele ved shasaf. Det er nemt at bruge, tilgængeligt og fleksibelt. Man får overblik, og det er nytænkende, fordi det er simpelt på den gode måde”

Brian Petersen
Connla A/S

Ingen virksomheder er ens

Prøv vores enkle beregner, hvor du kan få prisen på den shasaf løsning der passer til netop din virksomhed

Uanset om du har 1 eller 200 cirkler, så får du altid:

  • Ubegrænsede deltagere i cirklerne
  • Ubegrænset antal dokumenter
  • Drift, vedligehold og altid nyeste version
  • Dansk telefonsupport
  • Ekstra sikkerhed med 2 faktor login for alle deltagere

Hvad koster shasaf til min virksomhed

Få en personlig demo

Udfyld formularen, og vi kontakter dig for en en demo af systemet – helt uforpligtende.

Du er også velkommen til at ringe til os, eller sende en email

  •    71 997 997

  •    kontakt@shasaf.com

"*" indikerer påkrævede felter